Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đinđićeva politika i Miloševićevi ljudi

Komentari (110) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 12 mart 2013 13:37
Rade
Odmereno, pošteno, hrabro i pravedno. Još jedno veliko bravo za Đorđa Vukadinovića. S ti što bih samo dodao tj. predložio malu modifikaciju naslova u "ni politike, ni ljudi".
Preporuke:
170
7
2 utorak, 12 mart 2013 13:39
Meda
Bravo g. Vukadinoviću!

Najzad da neko napravi izvanrednu i objektivnu paralelu kao i da sagleda lik i dela (obojice) iz jedne trezvenije instance.
Preporuke:
163
5
3 utorak, 12 mart 2013 13:39
to bi bilo to
Hoću da kažem da ne postoji nikakav „Đinđićev put“, niti njegova politika, odnosno, da je, u onoj meri u kojoj se može govoriti o njenim naznakama, ona bila u suštini kratkovida i loša. I to bilo da je ocenjujemo nacionalnim i državnim, bilo demokratskim merilima. Pošteno govoreći, Đinđić može biti uzor jedino u pogledu neviđene upornosti, životnog optimizma i radne energije, dok u svemu ostalom može pre služiti kao negativni primer.
Preporuke:
197
6
4 utorak, 12 mart 2013 13:41
Goran Jevtović
Ovogodišnje „srpske martovske ide“ očigledno protiču u znaku briselskih „pregovora“

Briljantan tekst!
Vi ste jedan od retkih koji je pomenuo "martovske ide", simbolično, možda i najbitniji paganski praznik koji je svoj vrhunac zvanično doživeo u doba Rima.
Nikada ga naši dušmani nisu "napuštali" i apsolutno nije slučajno da sve loše, pa i ovo finale predaje KosMeta od sinoć, pada baš u mesecu "ida".

Prisetimo se šta smo sve doživljavali kroz istoriju baš u mesecu martu! Treba li pominjati agresiju?
Satanisti koji vode ovaj svet, naravno, veoma vode računa o simbolici i njoj je sve podređeno u znak beskrajne ljubavi i odanosti "svevidećem oku".

Na žalost, Srbi su poklopljeni tom metafizičkom (i svakom drugom) silom, ne zato što su slabi, već zato što su otpali od Boga i okrenuli se drugim "bogovima" (posebno "mamonu") i idolima.

Sveti vladika Nikolaj nam je poručio "pobedićemo vrlinom, ne veštinom." I to je to.
Da li smo na putu vrlina?
Preporuke:
190
12
5 utorak, 12 mart 2013 13:56
rema
Osnova svega je da se ljudi promene,to jest da se desi revolucija svesti. Očekivati od političara da nešto urade u ovoj zemlji poslednjih 20 i kusur godina je smešno. Političke stranke su interesne grupe koje samo zanima novac. Apsurdno je da skupiš 20.000 potpisa i postaneš političar? Zamisli kad bi tako mogao da postaneš hirurg..?! Jedina stvar koja ljudima stvarno olakšava život je tehnologija,pogledajte samo IT sektor u Srbiji,tamo gde nema političara,demonstracija znanja,mladih pametnih ljudi,plate 1.000e. Ovde ljudi plaču za Đinđićem a smeće bacacaju na ulicu,ljudi očekuju da im se život promeni , a da usput i dalje ostanu loši ljudi...ne može tako! BIĆE NAM BOLjE KAD SAMO POSTANEMO BOLjI LjUDI..ostale bajke o Zoranu vizionaru i ostalima su priče za naivne.
Preporuke:
93
4
6 utorak, 12 mart 2013 14:08
Nenad
Gospodine Vukadinoviću pratim vaš rad i dobrim delom se u mnogo čemu slažem sa vama ali ubedljivo najbolje što ste im ikad sasuli u lice je ova rečenica "(Uzgred, vredi podsetiti da nije dovoljno ubiti kuma i ljubiti pašine skute da bi se bilo Miloš Obrenović, baš kao što nije dovoljno odreći se dela teritorije da bi se bilo De Gol.)"
Preporuke:
156
2
7 utorak, 12 mart 2013 14:09
robokap
Ebo šta znači biti "NEZAVISTAN INTELKTUALAC"ILI što bi rekla naša narodna epika"NI PO BABU; NI PO STRIČEVIMA;VEĆ PO PRAVDI BOGA ISTINITA"
Preporuke:
106
2
8 utorak, 12 mart 2013 14:11
Radmila
Uistinu krasno!Tekstovi Đorđa Vukadinovića poslednjih meseci iskoračuju iz suvoparne političke i sociološke analitike u prostore suštinskih sagledanja svojstvenih probistrenoj duhovnosti i poezije ("Reči su tako zemne a tuga nadzemaljska..."), u kojima se vapaj naše žeđi za istinom najzad udostojava susreta sa njom licem u lice ...
Preporuke:
78
2
9 utorak, 12 mart 2013 14:11
Sinisa Bogdanovic
Na zalost, mali broj ljudi ce razumeti koliko je toga pametnog receno u ovom tekstu (pogledajte komentare na ostale tekstove na NSPM-u prethodnih dana). I to jos pricamo o koliko-toliko "prvoj" Srbiji! G-dine Djordje, svaka cast za sirinu i sveobuhvatno sagledavanje cinjenica.
Preporuke:
83
2
10 utorak, 12 mart 2013 14:15
Igor
Konačno jedna objektivna i poštena analiza u moru falisifkata i napumpavanja koje dolaze od strane gotovo svih političara i medija.
Preporuke:
92
1
11 utorak, 12 mart 2013 14:15
srđan conić
U moru plitkih nestručnih ideološki obojenih i opčinjenih analitičara Đorđe Vukadinović odnosno ova njegova analiza deluje kao sveža izvorska voda ili svež vazduh koji je ušao u zadimljenu zamaglljenu zagušljivu prostoriju na koju liči Srbija i koju hermetički zatvaraju da bi je ubili takozvani srpki mediji i elektronski i štampani. Da nije malo portala u ovoj zemlji se ne bi znalo ko je lud a ko je zbunjen. Na sreću narod ne gleda ne čita odnosno ne veruje medijima i srpskoj političkoj eliti.
Preporuke:
67
1
12 utorak, 12 mart 2013 14:23
Preletači
Malo gde postoji toliko nemorala, prljavštine, neprincipijelnosti, posipanja pepelom, laganja, ljigavosti i drugih gadosti kao na politickoj sceni Srbije.
Preporuke:
79
0
13 utorak, 12 mart 2013 14:28
Miloš Kikić
Svi su naši političari, a i mi zajedno sa njima, ubačeni u čuveni američki "melting pot", a kakav će bućkuriš na kraju da ispadne već se nazire iako još nije dovoljno izmešano ili, bolje reći, izmućkano.
Preporuke:
54
2
14 utorak, 12 mart 2013 14:41
OKVIR
Njihova sudbina nepogresivo pokazuje - na sudbinu naroda.
Iskreno se bojim da cemo zavrsiti - kao njih dvojica.
A, ovo Vam je briljantno zapazanje:

"Političke sudbine Slobodana Miloševića i Zorana Đinđića mnogo su kompleksnije i isprepletenije nego što su to u ovom trenutku spremni da vide i prihvate njihovi ostrašćeni pobornici ili mrzitelji." !!!

Nikako da se osvestimo!
Preporuke:
60
0
15 utorak, 12 mart 2013 14:43
thinking maize
Ne, nego bi OVO: "Iz različitih razloga, čini mi se da je ovih dana i ovih godina, taj odnos bio suviše i nepravedno nagnut na jednu stranu. No, siguran sam da će, za razliku od interesima i strastima vođenih savremenika, istorija već naći načina da uspostavi mnogo realniji i pravedniji balans." bilo ono PRAVO! Svaka čast na poenti g-dine Vukadinoviću! Razlika između Miloševića i Đinđića Vam je, prosto rečeno, razlika između RAKIJE i soda-vode!? Možda rakija "UDARA" u glavu, možda i BOLI glava od rakije, ali BEZ RAKIJE nema životnog ŠMEKA& APETITA, a Boga mi, ako se UZME sa MEROM, rakija je UVOD u PRAVA PREGNUĆA! A soda-voda!? Malo Vam je bistrija glava od nje TRENUTNO, a posle..., posle NIŠTA! Uostalom, soda-voda i BRZO ISHLAPI, a RAKIJA sa STAROŠĆU BIVA SVE BOLjA! Svako dobro!
Preporuke:
48
7
16 utorak, 12 mart 2013 14:49
Magenta
..."Političke sudbine Slobodana Miloševića i Zorana Đinđića mnogo su kompleksnije i isprepletenije nego što su to u ovom trenutku spremni da vide i prihvate njihovi ostrašćeni pobornici ili mrzitelji."

Jer, da kojim slučajem vide, ili čak prihvataju neke činjenice (na primer, da su i jedan i drugi do guše bili saradnici, u ovom ili onom obliku i sa ovim ili onim predznakom, onome što danas označavamo kao uzrok naše državne propasti), ne bi bili ni ostrašćeni (što je samo rezultat jake želje da u društvu prevladaju njihovi lični ekonomski interesi), niti bi se na bilo koji način uopšte bavili politikom, što je ljudski kvalitet sam po sebi i znak da se spoznaje koren sveg današnjeg zla. Kad čovek zabatali političarenje, "kompleksnost i isprepletanost" silazi na nivo totalno nebitnog.
Preporuke:
24
4
17 utorak, 12 mart 2013 14:51
Dr
Sjajan tekst, svaka čast Đorđe.
Preporuke:
50
1
18 utorak, 12 mart 2013 14:53
Šaran
Kad god je g.Vukadinović pokazivao vezu između datuma i nekih političkih odluka i dešavanja smatrao sam ga pomalo paranoičnim.

Više ne.
Preporuke:
52
2
19 utorak, 12 mart 2013 14:54
rae
dajte neki link da procitam gde je Djindjic pozivao na bombardovanje. Imam saznanja da je jednom prilikom davao krv za vreme agresije, pa me zanima bas taj poziv na bombardovanje.
Preporuke:
24
55
20 utorak, 12 mart 2013 14:54
Anka Krajina
vredi podsetiti da nije dovoljno ubiti kuma i ljubiti pašine skute da bi se bilo Miloš Obrenović, baš kao što nije dovoljno odreći se dela teritorije da bi se bilo De Gol.

Političke sudbine Slobodana Miloševića i Zorana Đinđića mnogo su kompleksnije i isprepletenije nego što su to u ovom trenutku spremni da vide i prihvate njihovi ostrašćeni pobornici ili mrzitelji.

No, siguran sam da će...istorija već naći načina da uspostavi mnogo realniji i pravedniji balans.

Bravo Vukadinoviću! Konačno jedan neostrašćeni osvrt koji dopušta sagledavanje i u drukčijim bojama a ne samo crno-belo.
Preporuke:
69
3
21 utorak, 12 mart 2013 15:06
brm
"čuvenu rečenicu „Kome je do morala, neka ide u crkvu“... bi mogao makar doktor politikologije da ukapira, ako je već nejasna nepismenima .. "A kome je do morala, u smislu krajnjeg suda o tome ko je „dobar“ a ko „zao“ i bavljenja time, on „neka ide u crkvu“, kako, još uvek neshvaćeno, reče Đinđić."
ako vam i dalje nije jasna evo vam link: http://filozofijainfo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=950:pragmatina-srbija&catid=50:kulturni-obrasci&Itemid=108
Preporuke:
15
76
22 utorak, 12 mart 2013 15:07
Beograđanin
jedan od vaših boljih komentara, sa ubitačnom ironijom i sarkazmom, Đorđe, čestitam vam. Gorki lek na gorku ranu.
Preporuke:
51
1
23 utorak, 12 mart 2013 15:18
Dragon
@ Goran Jevtović

Svaka čast za komentar, gospodine Gorane.
Preporuke:
59
1
24 utorak, 12 mart 2013 15:23
Goran Jevtović
U prilog razumevanja kako smo kao narod razbijeni, evo podsećanja šta je u "Doktrini borbe protiv Istoka i Slovena", izgovorio onaj koji je istu sa svojim timom i kreirao, direktor CIA od 1953. do 1961. Alan Dals.
Radi se o doktrini koja je preteča svih ostalih koje će doći u decenijama nakon toga.

U dokumentu su smernice i strategija kako da se razore tradicionalne vrednosti prisutne u pravoslavnim zemljama, ugasi nacionalna svest njihovih građana i slomi vojna moć slovenskih država.

"Mi ćemo na svaki način podržavati one koji budu usađivali u čovekov razum kult seksa, nasilja, sadizma i izdaje – jednom rečju svake nemoralnosti.

U upravljanju državom, mi ćemo izazivati haos i nered.
Američka tajna služba je zadužena da neprimetno, no aktivno i postojano, pomaže despotizam činovnika, korupciju i neprincipijelnost.
Čestitost i pravednost biće ismejavani, nikome neće biti nužni i biće smatrani ostatkom prošlosti.
Preporuke:
130
5
25 utorak, 12 mart 2013 15:24
Goran Jevtović
2.

Grubosti i naglost, laž i obmana, pijanstvo, narkomanija, izdajništvo, šovinizam i neprijateljstvo prema narodima – sve ćemo to kultivisati u svest ljudi.

Mi ćemo naći istomišljenike, svoje saveznike i pomoćnike u njihovoj domovini. Malo po malo, mi ćemo odigrati grandioznu po svom obimu tragediju pogibije svih pravoslavnih Slovena, i konačno, nepovratno ćemo ugasiti njihovu nacionalnu svijest.

Mali će broj ljudi shvatiti o čemu se radi.
Takve ćemo ljude staviti u bespomoćan položaj, ismevati se sa njima, oklevetati ih i proglasiti ih otpadnicima društva.
Rušićemo duhovne vriednosti, vulgarizovati i uništavati osnove narodne moralnosti.
Na takav način ćemo rasklimati pokoljenje za pokoljenjem, lovićemo ljude u detinjstvu i mladalačkom dobu, uvek ćemo glavnu stavku da bacamo na omladinu, demoralisati, razvrašćivati i obeščaćivati je.
Eto, tako ćemo mi to da uradimo....“


Mislim da nam može biti jasno zašto spavamo, zašto ćutimo, zašto smo sluđeni, naivni, zašto smo prsli...
Preporuke:
124
4
26 utorak, 12 mart 2013 15:50
Goran Jevtović
Dragon

Srdačno vas pozdravljam. Hvala.
Preporuke:
40
1
27 utorak, 12 mart 2013 15:56
seljak bezemljaš vlastoljublje kao sudbina ili o "rodoljupcima"
Ne bih da poredim.Već bih o "ljudima-realistima"
Idealisti su uglavnom stradali 1941-1945, što u međusobnim sukobima što od ruku "realista".

Kada je 1949 preko noći napravljen zaokret (ne stajem ja na stranu ni zapada ni istoka već konstatujem kako je bilo)
Idealisti,preostali iz rata nisu imali taj prevrtljivi mentalitet. Užasno su nervirali "realiste" i bi prilika da ih 1949 istrebe.Nešto ostade i za HAG.

Ostadoše samo "realisti".
Važna komponenta u stvaranju "realista" bila je priča svi smo mi isti.
TAKO JE STVORENO DRUŠTVO ZOVIMO GA NIKO PAMETAN NIKO GLUP.Hvale vredan stav o "jednakosti" umesto elite stvorio je intelektualno podzemlje u kome se ne zna ko je ko i šta je šta.Velika su komešanja, guranja, podmetanja, pretrčavanja...

Realisti imaju decu a to smo mi,ili da i ja jednom budem fin i da kažem, pretežna većina od nas.nastavak
Preporuke:
40
0
28 utorak, 12 mart 2013 16:13
brm
koji dužnosnik kog sektora za slluđivanje i uzbunjivanje vaše službe je sastavio ovaj Dalsov tekst? jel onaj sektor zadužen za smišljanje viceva o Miki Špiljku?
Preporuke:
7
76
29 utorak, 12 mart 2013 16:24
Beli Orao
Reče ""brm i prebaci kanal sa kupovine iz fotelje na
sve za 160.
Preporuke:
59
3
30 utorak, 12 mart 2013 16:26
Vukadin
"A i jedni i drugi uglavnom u širokom luku zaobilaze njegove veze sa mutnim kriminalno-bezbednosnim strukturama, domaćim i stranim, koje su mu, u velikoj meri, na kraju i došle glave."

sic!
Preporuke:
53
0
31 utorak, 12 mart 2013 16:33
u sredu!
Iz teksta članka: "Hoću da kažem da ne postoji nikakav „Đinđićev put“, niti njegova politika, odnosno, da je, u onoj meri u kojoj se može govoriti o njenim naznakama, ona bila u suštini kratkovida i loša".


Tačno, a Đinđićeva filozofija postoji onoliko koliko joj je reči posvećeno u članku: nula!

No to neće smetati prevrtljivim i kvarnim obožavateljima Njegovog lika i dela da naštampaju tomove Njegovih filozofskih razmatranja i misli, sve to crpeći iz Njegovih srednjoškolskih dnevničkih beleški.
Preporuke:
55
1
32 utorak, 12 mart 2013 16:37
seljak bezemljaš
nastavak
Ovako odrasli a podetinjili kao sva deca volimo bajke.
Pa mislimo da bez Krkobabića nema penzija a da Dinkić obezbeđuje plate....i u beskraj.

Deca svremena na vreme odlučuju ko je od "realista" ispričao najlepšu priču.Taj iz onog podzemlja bude lansiran u "visine" Grupno naravno.

Kada su "realisti" među radikalima videli da ne prolazi "srpska priča" promeniše ploču.I njima "izdobri".Sve to ima kod Sterije u RODOLjUPCIMA.
Neznamo ko su Šerbulići, ko Smrdići, a ko Lepršići ali znamo da su Gavrilovići ubijeni 1941. Leva skretanja.
Što se SPSa tiče tu je delovao GVOZDENI ZAKON SVIH PARTIJA. Svi koji i malo mirišu na "idealiste" budu oterani sa vrata. A "realiste" pojedu "super realisti".

To je to.I šta sad.Pa ništa.Kroz slušanje bajki se odrasta.Pa se razume da smo se i nacionalno i socijalno zaglavili u blato.A kada odrastemo, znaćemo šta nam je činiti.
A DO TADA PA ČOBANI ĆE DA ŠIŠAJU OVCE
Preporuke:
55
0
33 utorak, 12 mart 2013 16:41
Old Kresoje
Slažem se sa g.Vukadinovićem, sve je ovo u Srbiji jedna obična politička boranija, bez smisla i morala...ili bilo čega pozitivnog...blago nama...
Preporuke:
43
2
34 utorak, 12 mart 2013 16:44
Političko oceubistvo
Nakon žučne svađe oca i sina, dohvati sin kolac. Upita ga otac: „Šta ćeš sa tim?“

- Rešio sam da te ubijem, odgovori sin.

- Nemoj tu sine, reče otac, već me vodi malo niže ispod kuće, tu sam i ja svog oca ubio.

Reč je o staroj srpskoj poslovici koja govori o srpskoj svađi, a u ovom slučaju o političkim oceubistvima.

Naravučenije je da ni sin neće u budućnosti bolje da prođe. Ne liči li vam sve ovo na odavanje počasti preminulim političkim ocima u Srbiji?

Vladimir Nedeljković
Preporuke:
45
3
35 utorak, 12 mart 2013 16:50
O. džokej
Iz radoznalosti sam pročitao tekst g. Vukadinovića i u "Politici"... I, da vam kažem, "Politikina" cenzura je takva da bi joj i Sloba i Zoran mogli zavideti!
Preporuke:
61
1
36 utorak, 12 mart 2013 16:52
Mare
Pitam se samo zašto niko ne uzima ovakve ljude kao što je Djordje za savetnika(npr.predsednik države ili vlade).Sklon sam da pomislim da je to zbog toga što svi koji su na položajima ne trpe pametnije od sebe.
Preporuke:
43
2
37 utorak, 12 mart 2013 16:55
Goran Jevtović
brm
koji dužnosnik kog sektora za slluđivanje i uzbunjivanje vaše službe je sastavio ovaj Dalsov tekst? jel onaj sektor zadužen za smišljanje viceva o Miki Špiljku?

Ja vam se zaista "izvinjavam". Teško je suočiti se sa istinom, jer, bio je to projekat koji ste i vi, svesno ili nesvesno, bespogovorno sledili zaslepljeni "blagodetima" koje donosi CIA kao noseća služba Imperije.
To se da zaključiti bar prema onome što ovde pišete o "demo(n)kratskim" vrednostima.

Još jednom srdačan pozdrav "dragi" moj "brm". Kao i obično.

P.S. Usput, onu Dalsovu "doktrinu" imao sam u rukama još 1987.godine i morao da je proučim kao obavezno štivo, kako bi ga koristili "radu".
Ni sam tada nisam verovao da će nas slomiti baš tako
.
Preporuke:
76
1
38 utorak, 12 mart 2013 17:15
mika.vrana
Političari u Srbiji su tako neminovno ludi da ne biti lud znači tek drugu vrstu ludosti: Đinđić izdao Miloševića i Šešelja,a Miloševićevi i Šešeljevi saradnici se kunu Đinđićem."Ludi" zbog tog što je, kako svi vidimo, sve što su do danas od 2000 uradili, tek je pokušaj poricanja i nadilaženja svoje groteksne sudbine.
Preporuke:
32
0
39 utorak, 12 mart 2013 17:21
A L Mollari
Postoji razlika u tekstovima između kolumne "Politike" i NSPM-a.
I nije na nivou kozmetike.
Nije mi jasno zašto Đorđe piše i dalje za njih, kad mu suštinski menjaju to što napiše.
Umorio sam se od pohvala Đorđu, i komentara tipa "pravo u sridu", pa eto, bar jedna reč kritike, pa makar bila i dobronamerna :)
Preporuke:
39
1
40 utorak, 12 mart 2013 17:22
Peter RV
"Političke sudbine Slobodana Miloševića i Zorana Đinđića mnogo su kompleksnije i isprepletenije nego što su to u ovom trenutku spremni da vide i prihvate njihovi ostrašćeni pobornici ili mrzitelji.."

'Kompleksnosti' nista vece od razlikovanja izmedju jedne izdaje sopstvenog naroda neprijatelju -i odbrane naroda od istog neprijatelja.
Ako ovo smatramo suvise 'izpleteno' za ovakav zakljucak, onda smo postali moralni slijepci.
(Nevazne detalje ostavimo buducim istoricarima da se ne dosadjuju).
Preporuke:
23
4
41 utorak, 12 mart 2013 17:45
Milošević nije bio antisemita!
Bez obzira na brojne sličnosti, postoji i jedna temeljna razlika između Miloševića i Đinđića: Milošević nikada nije (javno) identifikovao sa ideološko-političkim projektima koji su poraženi u II svetskom ratu i nikada nije bio antisemita.
Preporuke:
35
4
42 utorak, 12 mart 2013 17:54
Volcano
Dordje opet ti gadjas pravo u metu, pa nema smisla da tako pises, a svi se ponadali da ce ovo ludilo da prodje, ali ne kod tebe, cestitam na hrabrosti i ubedjenju, narocito kad se uzme u obzir i tekst

Save Stambolića:Poltroni i karijeristi iza kipa Zorana Đinđića, koji je takodje objavila NSPM danas, samo da znas, pratimo i radujemo se svakom novom opazanju nase drustvene ralnosti iz tvog ugla.
Preporuke:
30
0
43 utorak, 12 mart 2013 18:42
Tatijana
Gospodine Jevtoviću, navodite -
Malo po malo, mi ćemo odigrati grandioznu po svom obimu tragediju pogibije svih pravoslavnih Slovena, i konačno, nepovratno ćemo ugasiti njihovu nacionalnu svijest.
Zar ne vidite?Tragedija pogibije svih pravoslavnih Slovena počinje njihovom hristijanizacijom, ali Sloveni su ipak zadržali pravoslavne tradicionalne vrednosti, a Srbi još i svoje Slave. To je poslednji religijski duh kolektivizma u Evropi. A kolika je tek Rusija. Zato se kao cilj navodi pravoslavno sveslovenstvo, opstalo na temeljima stare religije. Naravno, taj temelj treba srušiti i u tome su majstori - ne smata im da ih pravoslavni nazivaju nekakvim neopaganima kako bi ih gađali podmetnutom municijom - ćorcima. Oni nemaju veze ni sa paganizmom, niti sa bilo kojom religijom. Njihova ikonografija je lažna. Oni su vlasnici pola planete, pljačkaši kojima genocid donosi novac. Nema nikakve metafizike u nameri neokozija da ukinu države i otmu im prirodne resurse.
Preporuke:
27
4
44 utorak, 12 mart 2013 18:44
Poštovalac NSPM
Pored toga što ste izuzetan intelektualac raduje me što iz ovakvih vaših tekstova primećujem NSPM korelaciju između vas i NSPM publike koju dobro čitate i pratite te se bitno razlikujete od vaših kolega neistomišljenika iz različitih tabora. Da to što ste rekli je upravo istorijska čitanka srpskog demokratskog novijeg doba. Da li će srpsko nacionalno biće uspeti da se otrgne iz kandži subverzivnog delovanja i doktrine zla o kojim nam je g. Jevtović školsi ispričao, te koje jasno doduše samo mali broj ljudi vidi je pitanje svih pitanja ovih dana. Da li Srbija ćuti iz nemoći i besa ili zato što još uvek nema ko da je povede. Da li će jedan tren moći da iznedri vožda pored višedecenijskog rastakanja srpskog naciona. Ovih dana ljudi poput vas su na mukama ko zna gde nam je kraj. Živela Srbija.
Preporuke:
40
1
45 utorak, 12 mart 2013 19:03
Stanko
&Tatijana: Tragedija pogibije svih pravoslavnih Slovena počinje njihovom hristijanizacijom. Ova suluda marksističko-neopaganska dijabolična floskula koju ste pokupili ne znam gde, prosto se ne slaže sa onim što posle govorite. Sloveni su se hristijanizacijom upravo uzdigli do visina sa kojih hoće da ih zbaci u ništavilo ođavoljena Jevroatlantida. G. Đorđu, duboki naklon.
Preporuke:
33
2
46 utorak, 12 mart 2013 19:09
Vitomir
Bravo!
Preporuke:
19
0
47 utorak, 12 mart 2013 19:35
ND
Zanimljiv tekst objavljen po ubistvu Đinđića :

The quisling of Belgrade

http://www.guardian.co.uk/world/2003/mar/14/serbia.comment

Prevod :

http://srbin.info/2013/02/engleski-gardijan-dan-nakon-ubistva-premijera-djindjica-beogradski-kvisling/
Preporuke:
18
2
48 utorak, 12 mart 2013 19:58
Lola
A i jedni i drugi uglavnom u širokom luku zaobilaze njegove veze sa mutnim kriminalno-bezbednosnim strukturama, domaćim i stranim, koje su mu, u velikoj meri, na kraju i došle glave. Takođe, i jedni i drugi previđaju – ili im to nimalo ne smeta – njegov ciničan i bahat odnos prema institucijama i demokratiji, izvrgavanje ruglu odluka ustavnog suda i izbacivanje iz parlamenta čitavih poslaničkih grupa.


Ključne reči koje se već 10 godina u javnosti ne mogu čuti! Pogotovu ovo u vezi izbacivanja stranaka iz parlamenta.

Ipak želim da dodam, za one koji Đinđića nazivaju najvećim izdajnikom da samo trenutno na vlasti imamo mnogo veće brankoviće. A njemu neka je laka zemlja.
Preporuke:
30
2
49 utorak, 12 mart 2013 20:14
Aleksandar
u onoj meri u kojoj se uopšte može reći da postoji tako nešto kao Đinđićevo političko zaveštanje ili politički program.

Ma nema tu nista, apsolutno nista. Bio je nesposoban za filozofiju (devojke mu pisale radove i doktorat koji nije uspeo da ratifikuje na Beogradskom univerzitetu, vec morao da svidlerise s tim u Zagrebu). Bio je nesposoban za nacionalnu polituku--samo je besprizorno gleadao da se obogati koristeci kriminalce i politicki ustolici izdajnistvom sluzeci agresore i okupatore. Ali koliko god ovo odvratno zvucalo nije Djindjic najgrozomornija politicka figura u Srbiji (ali tu je negde).
Preporuke:
39
3
50 utorak, 12 mart 2013 20:21
Stanko
Povodom priče o Slovenima uopšte: Posebno je pitanje što u daljoj prošlosti uopšte nisu postojali Sloveni kao odeljena nacionalna mnoštva, nego je postojalo jedno jedinstveno slovensko pleme, sa takvom svešću bar do 10-11.v. i sva zemlja od Belog(Egejskog) do Baltičkog mora i dubina današnje Nemačke,Provanse, Severne Italije, Švajcarske i od Sinjega do Crnoga mora i dubina današnje Rusije, kako pokazuju stare karte, zvala Slovenskom (Sclavonia). Posebne iscepkane, često međusobno suprotstavljene ili danas jedne prema drugima do zatora ravnodušne narodiće slovenske stvorio je Zapad na čelu sa papom i potom Nemačkom: Na Balkanu su dominantnu srpsku rasprostranjenost ispresecali azijatskim plemenima - sa kojima su smešavali deo srpskog supstrata i stvarali nove nacije-Bugare (od pokorenog saveza 6 srpskih plemena i par desetina hiljada Azijata),Ugare, Arnaute,Rumune.I Grci su pogrčili dosta najjužnijih Srba...
Preporuke:
20
1
51 utorak, 12 mart 2013 20:32
Jasna*
Bravo Djordje posten tekst!Jedan od retkih srpskih intelektualaca sa intelektualnim postenjem,a i hrabroscu da kaze ono sto drugi ne smeju,a sve to racionalno i bez ikakve ostrascenosti i malicioznosti,sto je retka osobina kod nasih ljudi.
Preporuke:
31
0
52 utorak, 12 mart 2013 20:45
zeljko
Genijalan tekst djordja vukadinovica. Ovo je nesto najbolje sto je napisano o srpskoj politici. Ovde je sve receno i napisano. Vukadinovic treba da se bavi politikom i aktivno a ne samo da pise. Svi su pokleknuli, nacionalisti su razbijeni, Crkva je na kolenima, nemamo vojsku. Ostao je samo NSPM i Djordje.
Preporuke:
23
1
53 utorak, 12 mart 2013 20:55
Goran Stanković
Jasna je rekla i u moje ime. Hvala gdine Vukadinoviću. Ponovo se vratih na tekst, jer RTS javni servis, nema ni meru ni ukus. I Vaš tekst, osim ovde, nigde se ne može ni čuti ni videti, a toliki mediji po Srbiji. Cenim što ste paralelno postavili govor Miloševića i intervju Đinđića.
Preporuke:
30
0
54 utorak, 12 mart 2013 21:06
Radoš
Neka se g. Đorđe bavi i politikom...
Preporuke:
21
0
55 utorak, 12 mart 2013 21:09
Karan
... ...zaputila delegacija državnog vrha koju čine Miloševićev naslednik na čelu SPS-a i dva donedavno najbliža saradnika Vojislava Šešelja govori strašno mnogo o do apsurda i ludila zakomplikovanom stanju na srpskoj političkoj sceni. Kao i o odnosu snaga, moralu i principima koji na njoj vladaju.
Jedan od najboljih komentara g-dina Vukadinovica,ako ne i najbolji i u drugom dijelu ove recenice,po mom dubokom ubjedjenju,lezi uzrok svih nasih posrnuca.
Preporuke:
24
0
56 utorak, 12 mart 2013 21:23
Milodan
Svi znamo kako nam je danas. Postavlja se pitanje kako bi nam bilo da, kojom srećom, nije ubijen Zoran Đinđić? Taj čovek je išao u susret problemima, pa i kada se radi o Kosovu a bogme i ratnim zločincima za razliku od potonjih vlastodržaca Srbije, koji su nas oportunim odnosm prema aktuelnim probleimima doveli dovde gde smo sada, na dno. To se odnosu na Koštunicu, Tadića i aktuelne vlastodršce. Đinđić je bio pragmatičan, izuzetno inteligentan i harizmatičan političar kakvog Srbija, to već rekoh, neće dobiti u ovom veku, na čijem smo početku. Govoriti o Miloševiću a ne pomenuti njegovu katastrofalnu politiku uključujići dogovore sa Tuđmanom, politička ubistva, gubitak Kosova i Metohije je, takođe, oportun odnos prema njegovom "odbranom srpstva" i posledicama koji iz te politike proistekoše. Moramo se konačno suočiti sa činjenicama. Ovi što su danas na vlasti su se prepustili matici prodavajući nam maglu sve u šesnaest.
I niko, ovde, da pomene političku pozadinu ubistva Đinđića. Zašto?
Preporuke:
8
52
57 utorak, 12 mart 2013 21:28
Istoricar
Mislim da je nerealno praviti nekakve pararele izmedju Milosevica i Djindjica. Cak mislim da nije bitno da li je neko podrzavao Djindjica ili ne. Djindjic je spasao Srbiju od daljeg cepanja i sprecio gradjanski rat. Rusi nisu podrzali Milosevica i to je fakt. Zivimo u svetu gde velike sile odredjuju sudbinu ostatka sveta. Ja licno ne znam da li je bolje sto je NATO bombardovao Srbiju ili da je doslo do gradjanskog rata. Srbija nema mogucnosti i snage da se sa velikim silama cenjka i inati oko pitanja Kosova ili u buducnosti oko Vojvodine ili bilo kog dela njene teritorije. Granice odredjuju velike sile, to je tako ranije bilo i tako ce biti. Grci takodje, iako su u EU, moraju da placaju i rade za velike sile. Jedini nacin da se promeni status Srba na Kosovu je ako oni sami protestuju, manifestuju ili ne pristaju na nametnute albanske institucije. Na kraju krajeva, ko hoce da se bori za Kosovo, slobodno neka to cini. Amerikanci jedva to cekaju i spremni su da ih docekaju.
Preporuke:
6
53
58 utorak, 12 mart 2013 21:40
za nauk
Jednu stvar, za svagda, Srbi da zapamte, Milošević je stradao od strane, zločinačke ruke u njihovom strašnom kazamatu dok je Đinđić stradao od domaće, osvetničke!
Preporuke:
17
12
59 utorak, 12 mart 2013 21:41
Tatijana
@Stanko
Jedna "suluda marksističko-neopaganska dijabolična floskula koju ste pokupili ne znam gde"?
Zar ste do te mere indoktrinirani? A drugo, nisam se obratila Vama.
Hvala na pažnji.
Preporuke:
2
17
60 utorak, 12 mart 2013 21:51
divide et impera
Postoji velika doza mazohizma u Srba, od podela na karođorđevićevce i obrenovićevce, do partizana i četnika, zaključno sa miloševićevcima i đinđićevcima, jesu li nam oni toliko valjali da se i dalje delimo braćo Srbi i sestre Srpkinje?! Podelimo hrabrosti i volje da sačuvamo Kosovo!
Preporuke:
26
0
61 utorak, 12 mart 2013 22:09
Stanko
& Tatijana: Ne daj Bože da sam indoktriniran,sestro, ja sam, Bogu hvala, čovek žive vere u Hrista Gospoda, slobodan od svega osim od greha, a mrtvim i lažnim doktrinama se ispunjavaju oni koji se o svome narodu i njegovoj hrišćanskoj, pravoslavnoj duhovnosti koja mu je vekovima život značila (kao što mu njeno odbacivanje danas donosi umiranje i smrt)obaveštavaju iz izvora kojima manipulišu njegovi neprijatelji, vidljivi i nevidljivi...
Preporuke:
16
2
62 utorak, 12 mart 2013 22:25
Rin o-o to
Mentalna represija traje. Medijski i direktno antisrpski. Na tim septembarskim izborima skoro 50% nacije glasalo je za Miloševića. Pola nacije! Koliko je njih danas za Đinđićevu „ideju“? „Ideja“ je ovde anarhistička, sluđivačka, nedomaćinska. Koliko Đinđićevih šetača je u toj ideji danas? Dakle, pola nacije + oni koji su odustali od te „ideje“ + oni koji su doživeli lični životni, poslovni, porodični ili zdravstveni krah tekovinama te „ideje“ = najmanje 70% nacije. Na tim famoznim izborima, koliko antisrpski i antidržavno nastrojenih je glasalo za Miloševića ili za DOS? U saldu 10% ove nacije maltretira većinu i iživljava se metodama ispiranja mozga (neuspešnim) ali frustrira naciju i vodi je u agresivno ponašanje ili u depresivno, u svakom slučaju u samodestruktivno...
Preporuke:
25
2
63 utorak, 12 mart 2013 22:27
Rin o-o to
... G.Vukadinović je osetio zašto taj „balans“ nedostaje i ušao je skelet cele usmerene, na nepoštenju, zasnovane priče. „Balans“ je mašta. Antisrpska propaganda „od sebe“ traje (CNN je rasterećen svojim ovdašnjim poslovnicama). Na drugoj strani, tamo neki upravo pod maskom, senkom ove idiotije otuđuju Metohiju i Kosovo od države Srbije!
Preporuke:
26
2
64 utorak, 12 mart 2013 22:40
Rin o-o to
... Zašto je akademik Šešelj u Hagu? Pa da bi se ovaj medijskopolitički inženjering najzad ostvario a traje deceniju i više! Dužina Šešeljevog tamnovanja upravo je proporcionalna potrebnoj vremenskoj dekortikaciji ( amputaciji mozga) u Srba ( „vodite ga i nevraćajte ga više“).
Preporuke:
28
2
65 utorak, 12 mart 2013 22:54
Naiva
Kakvi su to ljudi , ti nasi politicari.
Ako je suditi po rezultatima , ljudima koje su nam ostavili u nasledje SM i ZDJ da nas vode , pa to je cisti moralni pad.U zadnjih dvadeset godina , to su sve isti ljudi a tragedija i propadanje sve vece.
Preporuke:
15
1
66 utorak, 12 mart 2013 23:08
Dejan
Đinđić je bio pravi predstavnik makijavelizma u srpskoj politici.

Problem je u tome što je taj makijavelizam nastao sa filozofske katedre, nije bio zasnovan na velikom životnom iskustvu.

Naspram nas su vekovni makijavelisti, koji vekovima satiru sve po svetu iz svog interesa. Čak i relativno "bezazleni" Belgijanci su za vreme kralja Leopolda za 15 godina ubili 10 miliona stanovnika Konga. Do smrti su ih izraubovali.
Danas su im puna usta svima ljudskih prava, koja koriste da elegantnije nastave da ubijaju u pojam ostatak planete.

Makijaveli iz našeg sokaka nije znao da se sa takvima ne prave dogovori.

Druga greška je makijavelizam sa ljudima mutne prošlosti i sadašnjosti, sa takvima nema razgovora i dogovora i dilova. Takvih se čovek kloni iz moralnih i praktičnih razloga.

Da li je domaći makijavelizam doživeo svoj kraj zbog spoljašnjih ili unutrašnjih neprijatelja je nebitno, jer je već jedan opasan, a kombinacija je kobna.
Preporuke:
25
2
67 utorak, 12 mart 2013 23:13
Pravda za Zorana!
Najbitnije je da je Zoran želeo dobro Srbiji i da je mnogo učinio za sve nas i za našu decu. A to šta je on mislio o nacizmu, Nemačkoj, Africi ili o nekima sa Bliskog Istoka, uopšte nije važno i nas ne treba da se tiče. Slava Zoranu Đinđiću!
Preporuke:
8
57
68 utorak, 12 mart 2013 23:15
Srbin Srbinović
Bravo Đorđe Vukadinoviću, ovakav tekst je otpor agresivnim talambasima za falsifikovanje ISTINA, i došao je kao melem na ranu. Tekst je izvanredan, i, rekoh, u datom trenutku spasonosan za nas. U daljem hodu, ovaj tekst treba dopunjavati i obogaćivati novim istinama i neoborivim ocenama.
Preporuke:
31
1
69 utorak, 12 mart 2013 23:54
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Satanisti koji vode ovaj svet, naravno, veoma vode računa o simbolici i njoj je sve podređeno u znak beskrajne ljubavi i odanosti "svevidećem oku".
Na žalost, Srbi su poklopljeni tom metafizičkom (i svakom drugom) silom, ne zato što su slabi, već zato što su otpali od Boga i okrenuli se drugim "bogovima" (posebno "mamonu") i idolima.

Vi od kontraobavestajca sa doktoratom za "teorije zavere", sada se upustate u satanisticke teologije o Bogu, Bozanstvima i svakojecemu, da se normalni covek ne moze da opasulji.

Toliko mracnog vidjenja stvarnosti jos ne videh, ali sto uvidjam je da samo jos vise doprinosti da umesto da delamo,cupamo kosu,ocajavamo,trazimo satane po podrumima i potkrovljima (mozdabidne nadjemo nekog spijuna?),i da u zaludjenosti trazimo "svevideca oka" sto napomenuste u vasoj ispirativnoj onomatopeji i pindarovim letovima.

Od takve naucne i optimisticne analiza pucaju mi podocnjaci, usi i podkolenice.Bas me lepo zasmejaste, pa vam hvala na komediji.Sve najbolje.
Preporuke:
6
40
70 sreda, 13 mart 2013 00:18
Goran Jevtović
Slavomir

E, moj Slavomire, polako, ima vremena za tebe.
Uživkaj u svojim stavovima.
Preporuke:
35
2
71 sreda, 13 mart 2013 00:33
Komnen Kolja Seratlić
Bravo, gospodine Vukadinoviću. Tekst je veličanstven,činjenice su se nalaktile jedna na drugu, ali je istovremeno to jedna tužna srpska rapsodija. Sve ovo što se događa izgleda nema kraja.Bezobrazluk, gluposti, nebuloze ove vladajuće, po Evropi lutajuće, vrhušške prevršile su svaku mjeru. Zvjerenici su ih toliko hipnotisali, da ne znaju šta rade. Na drgoj strani, svi pravi Đinđićevi neprijatelji(dakako bili su dobro kamuflirani), sada se hvataju za njega mrtvog, ne daju mu da mirno počiva u grobu.
Preporuke:
25
2
72 sreda, 13 mart 2013 03:07
Dragan Katun
Pošteno. Zato Vam i dosađujem ovde. Iskra koja daje nadu u ovom provincijalnom duhovnom blatu!

@ za Slavomira (izvinite zbog ĆIRILICE)
Kačite se za svevideće oko zato što ga spominje komentator koji Vam nije po volji, ali, da su Vam na kružoku kod onih koji Vas vode, a očigledno je da ste medijum, ukazali na ,,fenomen,, oka na vrhu piramide prihvatili bi bez kolebanja.
Interesantno je, naslućujem da ste obrazovani i urbani, da do Vas nisu do sad doprle priče o ovoj belosvetskoj humanitarnoj udruzi.
Preporuke:
20
1
73 sreda, 13 mart 2013 03:33
Nina
G-dine Jevtovicu svaka cast za komentare.Ocigledno je da ste veoma dobro informisani i raspolazete argumentima koji nisu bas svima dostupni.Zato vase komentare smatram i poucnima.Mislim da ovaj spisak
metoda unistenja pravoslavnih zemalja moze da se opise jednom recju:GENOCID.Ovo sto se nad nama,zahvaljujuci nasoj politickoj,izdajnickoj vrhuski,sprovodi je samo eksperiment ciji ce se rezultati mozda kasnije usavrsiti i prilagoditi
njihovom glavnom cilju-Rusiji.To je za njih tvrd orah na kome ce,nadam se,polomiti zube.Mi smo im posluzili samo za zagrevanje pred odlucujuci mec.Taj okrsaj ce biti presudan za covecanstvo a ja se iskreno nadam da ce tada Bozja Pravda biti pobednik.Istina je da na nju dugo cekamo i da smo dosta propatili ali duboko verujem da Bozjoj Pravdi niko nije utekao.Vaspitana sam tako da prezirem laz,prevaru i nepravdu a da se borim za istinu i pravdu.Mnogo puta sam izvukla "deblji kraj" zbog toga ali se nikad nisam pokajala.
G-din Vukadinovic briljantan.
Preporuke:
30
1
74 sreda, 13 mart 2013 07:09
Poštovalac NSPM Slavomir Srpski, Nina i ostali
To što je gospodin Jevtović rekao ne samo da je istina nego je vrh ledenog brega. Doktrina Alana Dalsa ako nisam pogrešio ime u stvari i nije njegova niti je počela sa njim ona ima veze sa iskonskom zlom koje prema šizmaticima sprovodi katolička crkva. Pa sam Hitler je osećajući prezir prema Srbima sravnio Beograd. Ja lično kroz sudbinu moje i generacija sa kojima sam išao u školu a vidimo i Đinđićevom generacijom, imao sam priliku da vidim na delu sve ovo što je u doktrini zla i osmišljeno, prostitucija, narkomanija, odrođenost od boga, uništenje porodice, pedofilija, nasilje u porodici, medijski idiotizam, ... Jedno stanje od koga i normalne ljude hvata jeza, a jedini instrument kojim bi se ova sodoma i gomora mogla zaustaviti je država koju je sotona već uništila i na čelo dovela to što imamo. Slavomire iluzija je kao droga a skepticizam je bolest ko druguje sa njima postane žrtva. Srbija je na kolenima. Živela Srbija.
Preporuke:
24
0
75 sreda, 13 mart 2013 10:24
OKVIR
@Stanko
Da, postovani Stanko, kad bi mnogi medju nama bili sa NJIM

http://www.youtube.com/watch?v=F9H0wGoHVKs

mi kao narod ne bi opet prolazili kroz strasnu tragediju.

Sabornost bi nas sacuvala.
Preporuke:
5
0
76 sreda, 13 mart 2013 10:36
Milutin
Điniđić i Milošević najbolje ocrtavaju stanje društva Srbije: rastrgano društvo s "elitama" koje ne znaju niti umiju prezentirati strateške ciljeve Srbije: je li to put EU-a ili put Rusije? Budući da je Srbija jedna od najsiromašnijih država Evrope, ovisi o toj istoj prezrenoj EU, a Rusija je predaleko da bi se mrzila. I tako je jedino što preostaje status qou. A u današnje vrijeme kad vrijeme ide brže nego prije, i Srbija zaostaje brže i više. A sve to kao posljedica nesposobnosti suočenja s agresivnom i zločinačkom politikom 90-ih. Zato i jest Srbija crna rupa Evrope.
Preporuke:
1
19
77 sreda, 13 mart 2013 10:52
Danko B. Marin
Tekst za udžbenike - pogotovo ako u iste uđe:,,Kome je do morala,neka ide u crkvu!"
Preporuke:
16
0
78 sreda, 13 mart 2013 12:16
Goran Jevtović
Veliki pozdrav Nini, Poštovaocu, Stanku, Drganu...
Preporuke:
12
0
79 sreda, 13 mart 2013 12:26
seljak bezemljaš svedočanstvo o vremenu kako smo otkrili svet kao veselu i bezazlenu družinu
Sinoć, tražeći tenis na Hepi televiziji,poslušam malo Nedu Arnerić.
Priča kako je, kada je došlo vreme trčala (baš tako je kazala) da se upiše u DS.
Trčala kao Barbara u pesmi Žaka Prevera, "nasmejana , ustreptala, blistava" i da sve bude lepše, nad Brestom je kišilo a u Beogradu je bilo sunčano. (izvor Blic "sunce žeže do izbora")
U stvari, htela je u Građanski savez ali bliže bio DS.
I dobila je zadatak da širi kulturu ali nije išlo,i Zoran je znao da neće ići i sve je znao.I da mu drugari nisu baš obrazovani. Pa je osnovao
ŠKOLU MODERNIH VEŠTINA (meni to liči na partijsku školu ali ko sam ja da mi liči)
Ali političari DS nisu hteli u školu,dolazili na dva časa i pobegli, a profesori su bili jako pametni, ona je predavala glumu. (rekao bih da je gospodin Pajtić veoma talentovan kada je posle dva časa onako ubedljivo mahao kartama iz Bodruma)Kada su iz škole pobegli stariji pozvali su mlade.Školu je vodio Boris Tadić. nastavak
Preporuke:
22
0
80 sreda, 13 mart 2013 12:44
seljak bezemljaš svedočanstvo o vremenu kako smo otkrili svet kao veselu i bezazlenu družinu
nastavak
Isve bih to zaboravio da i prijatelji nisu predložili da pogledam na ju tjube u jednoj Ćirilici Milomira Marića gospođu Joksimović koja je bila Zoranu Đinđiću zamenik ministra spoljnih poslova.
Priča gospođa Joksimović kako su nas voleli i tapšali po ramenima "u celom svetu" posle 5 oktobra 2000.I kako se pokazalo da svet voli i Srbe i Srbiju.I KAKO JE SVE BILO LEPO I SVI BILI VESELI.

A MENI NEŠTO DOŠLO TEŠKO.Pa zašto taj glupi svet ne bira za ministre tako fine i bezazlene ljude već najčešće one koji su bili na čelu tajnih službi.

Pa se NE ZNAM ZAŠTO setim Indijanaca koji su Holanđanima prodali Menhetn i zemlju gde će biti Njujork za ĐINĐUVE. SMEJALI SE INDIJANCI I BILI ZADOVOLjNI ĐINĐUVAMA A SMEJALI SE I HOLANĐANI

VOLIM DA SA VESELIM BEZAZLENIM OSOBAMA PIJEM KAFU ALI SE PLAŠIM KADA IH VIDIM DA VODE JAVNI ŽIVOT
A možda sam ja samo težak i depresivan čovek koji ne vidi život kao terasu primorskog hotela na kome se odmaramo od istorije.
Preporuke:
25
1
81 sreda, 13 mart 2013 12:49
Slavomir Srpski, @D.Katun
Interesantno je, naslućujem da ste obrazovani i urbani, da do Vas nisu do sad doprle priče o ovoj belosvetskoj humanitarnoj udruzi.

Mislite na masone? Kolika je njihova uloga ovde, od Slobe do Djindjica zaista ne znam, a naravno da bi mogla i da bude.
Sto se tice komentara na tekst Jevtovica, nisam ga kritikovao, vec me je samo lepo nasmejao njegov ton, i odgovorio sam na to u sali. Sve najbolje.
Preporuke:
6
11
82 sreda, 13 mart 2013 12:59
Slavomir Srpski
Slavomire iluzija je kao droga a skepticizam je bolest ko druguje sa njima postane žrtva.

To da am skeptican jest istina, i koristim racionalnost za rasudjivanje, a ne teologiju satana i njegovih teoija zavera. Ali kao sto zapaziste Srbija je na kolenima, ali ne zbog satana, vec zbog same sebe i gresaka koje cine njeni vodeci ljudi, pocevsi od Slobe, Djindjica, Zivkovica (unisti nam vojsku i dovede NATO), Tadica, a videcemo uskoro da li i druge da dodamo.

Problem nije u necijoj satani kod katolika ili masona, vec u nama Srbima da prihvatamo lako "vozdove" (kao da bez njih ne mozemo da zivimo), umesto da racionalno sredjujemo sopstveno dvoriste, strpljivo, uporno, disciplinovano i izgradimo stabilne i nepolitizovane institucije. Sta ce nama Ustav recimo, ako Ustavni sud ne radi? Sta ce nam zdravstveno osiguranje ako treba da podmitimo doktore da bi nas primili i lecili? Sta ce nam sudstvo ako ceka politicare da mu narede sta da rade? Nije to stvorila "teorija zavere" sa zapada.
Preporuke:
11
6
83 sreda, 13 mart 2013 13:39
Komnen Kolja Seratlić
Pozdravljam g. Jevtovića. Vaši podaci i komentari su neoborivi. Mnogi neće da prihvate da postoji trust mozgova, koji ima agencije i anketare. Trust mozgova ih postavi u svakoj zemlji, dakako i u Srbiji. Predstavljaju se da ispituju javno mišljenje, a ustvari sprovode zamisli trusta mozgova – zavjerenika. Nema nijednog ozbiljnijeg događaja nakon Drugog s. r., da nije isplaniran, montiran: lokalni ratovi, svrgavanje i ubistva šefova država i vlada, razna druga ubistva, pučevi, studentski nemiri, razne pandemije i afere (krave su u Srbiji pojele ljude). Imerija je po nalogu trusta mozgova, od 1945.bombardovala 29 zemalja, uključujući BIH 1995. i Srbiju 1999. Vodila je više od 100 lokalnih ratova. Upravljači u Srbiji, posebno ovi sadašnji, nemaju svijest o tome ko njima vlada, nisu svesni da su deo te zavere, ne prihvataju postojanje tog ogromnog i opasnog sistema, te da su puki (svakodnevni) izvršioci.Pregovori sa šiptarima (posebno Dačić-Tači),odlazak trojke na noge činovnici,su naređnje zaverenika
Preporuke:
13
1
84 sreda, 13 mart 2013 14:02
Slavomir Srpski
Imerija je po nalogu trusta mozgova, od 1945.bombardovala 29 zemalja, uključujući BIH 1995. i Srbiju 1999. Vodila je više od 100 lokalnih ratova. Upravljači u Srbiji, posebno ovi sadašnji, nemaju svijest o tome ko njima vlada, ..

Uh, hvala na otvaranju ociju, sve te satane, masoni, podzemne azdaje, alieni naseli nam na grbacu a mi toliko snazni da cak i ne osecamo da su na nama. Nego, hajde lepo dajte nam formulu da napravimo virus za taj trust mozgova od 1945 (ja mislio da satana postiji barem od doba faraona na ovamo, ali se izgleda jako prevarih). Nego ovu rapsodiju o belosvetskoj zaveri alijena i svemocnih ljudi i trustova mozgova, protiv jedne male Srbije, kaoko da objasnimo: svi protiv malog Perice, ili jadao se Kalimero. Toliko ste me uplasili tim satanama da sada ne smem vise ne samo da se branim od tolike sile, vec ni da mislim.
Preporuke:
6
14
85 sreda, 13 mart 2013 14:08
Slavomir Srpski : Rat protiv satana do poslednjeg komentara na NSPM
Posto po baba vracarama ovde Srbijom vladaju mracne sile, od satana do matuzelima, i ko zna cege sve ne, sada mi je jasno da je bolje uzivati citajuci sve te vase opise tih mracnih trustova mozgova lepo iz fotelje, jer sta mi tu jadnici mozemo??

Naspram takve svetske i belosvetske i nadzemne sile i satana, sta cemo mi jadnici da spremimo recimo 40 hiljada srskih dobrovoljaca gerilaca da branimo Srbe na severu od albanske oluje?? Pa ta satana ima da nas pojede za dorucak, a mi nemamo oruzje protiv satane?? Hocemo li braco na Svetu goru da ponesemo krst u Hilandar da bi krstom i molitvom ubili tu satanu??? Aaaa???
Preporuke:
5
13
86 sreda, 13 mart 2013 14:53
Keka-ne onaj
Slavomire, odmori malo zivota ti.
Preporuke:
13
1
87 sreda, 13 mart 2013 14:57
Goran Jevtović
Slvomire,
ako misliš da ti neko čita ove nazovi komentare, nebi bilo loše da ih smislenije pišeš. I razumljivije.

Ovako, već si ušao u fazu da se sam sa sobom svađaš i prosipaš demagogiju kao na seoskim prelima.
Otprilike tvoja deviza je "baš me briga šta je ko napisao", bitno je da ja kontriram i da ga ismevam.
A ne vidiš da si poodavno smešan i pročitan.
I da ti je teza o "patriotizmu" ovih marioneta (kao i onih petooktobarskih udarnika), prsla u paramparčad.
Brukaš se čoveče, razmisli malo. Ne srljaj.
Preporuke:
17
4
88 sreda, 13 mart 2013 15:06
Goran Jevtović
Komnen Kolja Seratlić

Otpozdravljam uvaženi Kolja.
Vrlo lepo statističko podsećanje koje će dobronamerni razumeti.
Osim, naravno, "dežurnog" Srbina Slavomira.
Pazite sad, sledi jedno pet do deset njegovih "argumentovanih" osvrta u kojima će nas ubeđivati da je crno u stvari belo.

Svako dobro.
Preporuke:
11
2
89 sreda, 13 mart 2013 15:11
Cak i kad neces, svoj krst moras da nosis
" Hocemo li braco na Svetu goru da ponesemo krst u Hilandar da bi krstom i molitvom ubili tu satanu??? Aaaa???"

To je, svakako, efikasan nacin borbe sa satanom. Takva duhovna borba protiv sila zla moguca je i vrsi se i van Svete gore. A ima i bezbroj drugih nacina. Osnovno i sustinsko je NE IGRATI NJEGOVU IGRU. Tako se blokira. Zasto nam ti satanisti i namecu svoja pravila,takozvano "preumljenje",otklon od tradicije (ona je "aut"), istorije (falsifikuje se)porekla ("in" je biti gradjanin sveta, a zapravo lutajuce beslovesno roblje u potrazi za egzistencijom), drzavnosti (u toj buducnosti u koju jedino treba piljiti, granica nece biti, za kapital, naravno, kao sto vec jeste, a za ljude ce se stavljati sve vece i teze premostive prepreke)...itd. Svoj toj "zvaki za ludake", dakle, najpre okrenuti ledja .I , da, svakako, isturiti krst visoko i vidljivo. Jer, ne kaze dzaba narod " bezi ko djavo od krsta".
Preporuke:
7
2
90 sreda, 13 mart 2013 16:27
seljak bezemljaš
&Komnen Kolja Seratlić
Nije NATO bombardovao BiH, već Srbe, u BiH.
Najveća sila u istoriji sveta krenula je u vojni pohod da bi pomogla centralnoj vladi BiH da vojno porazi 40% stanovništva koje iz vekovnog istorijskog iskustva nije ni htelo ni smelo pod vlaste te vlade.

&POŠTOVALAC NSPM
Da avioni nacional-socijalista (Hitlerovi) razorili su "sve" u Beogradu. Ali saveznici su smatrali da ima i za njih. Pa su 1944 na VASKRS RAZARALI I ONI.
I to ne jedan dan već mesecima.Pa su ubili u šolupraznom Beogradu,3 do 4 puta više ljudi nego hitlerovci 6 aprila 1941. I nisu bombardovali samo Beograd već sve srpske gradove.
Zaboravljajući to mi smo izgradili cele pokrete na takvom savezništvu, nismo razumeli kome su i zašto 1944 krčili put, zašto su bombe 1999 padale po nekada na ista mesta kao 1944, žrtve nismo popisali....

I vaše i Koljine tekstove čitam sa zanimanjem i ne bih voleo da mi zamerite na primedbi.
Preporuke:
14
0
91 sreda, 13 mart 2013 16:50
Goran Jevtović
seljak bezemljaš
zašto su bombe 1999 padale po nekada na ista mesta kao 1944, žrtve nismo popisali....

I da dopunim ovo podsećanje, 9. aprila 1999.godine, na Veliki petak, počela je krvava kopnena ofanziva NATO i šiptarskih terorističkih bašibozuka iz Albanije na rejone karaula: Košare i Morina, pravcem: Tropoja (Vici Dolj)-Junik.

A 11.aprila, u nedelju na Vaskrs, dva aviona NATO su na nebu iznad Metohije (direktrisa nad Đakovicom), na visini od oko 8.000 metara, negde oko 13,00 časova, iscrtali dimom iz motora ogromni znak dolara, dužine 3-4 kilometara! Naravno, to je bila "čestitka" pravoslavnim Srbima.

Pozdrav uvaženi "seljaku"!
Preporuke:
14
1
92 sreda, 13 mart 2013 17:16
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Otprilike tvoja deviza je "baš me briga šta je ko napisao", bitno je da ja kontriram i da ga ismevam.

Hajde ne pupajte, i pogledajte da sam pre svakog komentara lepo citirao vase tekstove o sataniji, idolima, svevidecim ocima, babama vracarama, i zloj srskoj kobi da je u centru tih nemani i azdaja.Pa procitajte sebe samog i ono sto sam naveo,umesto da se sramotite lazima "da me nije briga sta je ko napisao"

Opet vase kontraobavestajno "izlivanje pameti" i zamena teza: ja i te kako vodim brigu sta (pametno) ko napisa a ko napisa nebuloze,pa onda uvek to citiram, kao i u ovom komentaru.Proverite pa cete videti da kada nekoga spominjem u mojim komentarima to uvek radim racionalno,i podnosim citate.

Ako na ovaka nacin pokusavate da kontraobavestavate,jasno je sto smo te ratove gubili.Kao sto ste priznali da ste poznavali ko i kako je radio protiv drzave jer ste bili na tim mestima ali niste licno odreagovali po savesti, pa me pozivaste da "pucam na Vas"(sto mi ne pada na pamet)
Preporuke:
4
8
93 sreda, 13 mart 2013 17:23
Slavomir Srpski, @ Cak i da neces ...
Citiram vas:"To je, svakako, efikasan nacin borbe sa satanom".

Bravo, vidim da moji predlozi imaju valjanosti i mogu da zatru satanizam u Srba. Sada bi trebalo da organizujemo opstenarodne pohode na Svetu goru u Hilandar, da se konacno u Srbiji istrebi ta neman i da se oslobodimo.

Na taj nacin, molitvama bi mogli spreciti i albansku oluju na severu, ukoliko ne uspemo da pronadjemo 40 hiljada dobrovoljaca, srpskih gerilaca (komita, partizana i cetnika onih pre IISV rata ), spremnih da zivotima i borbom brane srpsko. Zar ne??
Preporuke:
4
9
94 sreda, 13 mart 2013 17:34
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Osim, naravno, "dežurnog" Srbina Slavomira.
Pazite sad, sledi jedno pet do deset njegovih "argumentovanih" osvrta u kojima će nas ubeđivati da je crno u stvari belo.

Ne gospodo lezilebovici u foteljama, koji pisete nebuloze satanisticke zavere i opstemondijalni haos i propast u cijem se pupku centra sveta nalazi gle Srbija stradalnica.

Ja ismevam ove vase psihoanalize iz fotelja, kukumavcenja da je eto satana personalno kriva za sve nase nevolje i nasu nepotentnost i predaju.

Jer sam, u mojoj malenkosti, predlagao racionalnije da se sami organizujemo, i spremimo 30 hiljada srpskih DOBROVOLJACA iz Srbije i inostrantstva spremnih da ako treba zivotima brane srpsku majku na Kosovu. A ne da cekamo isterivace satana i vestica, Dacicevu profesionalnu vojsku, ili Rusiju da za nas ginu.


O isteracivacima vestica i satana malo znam, priznajem, O Dacicu isuvise, kao o Srbima koji bi pobegli na spomen vojnog poziva, a o Rusiji neka sanjaju oni manji Srbi od Srba.
Preporuke:
4
8
95 sreda, 13 mart 2013 19:13
Goran Jevtović
Ajmo Slavomire još par komentara da bi moje predviđanje bilo ispunjeno, a nisi ni sve veštice isterao, niti si nam dao odgovarajući lek.

Žao mi te tvoje tastature, brate Srbine.
Preporuke:
7
3
96 sreda, 13 mart 2013 19:35
Coki
Za lik i djelo vizionara nosice i stafetu po Srbiji.
Preporuke:
7
1
97 sreda, 13 mart 2013 20:28
NSPM web
Komentatorima @Slavomir srpski, @Goran Jevtović:

Molimo vas da se vratite temi i komentarisnju teksta a prestanete sa međusobnim prepucavanjima. U suprotnom ćemo biti prinuđeni da vaše komentare ne objavljujemo.

hvala na razumevanju,
uz pozdrave od
(super)moderatora

PS. Poruka obojici - bolje napišite autorske tekstove na teme o kojima polemišete :)
Preporuke:
13
0
98 sreda, 13 mart 2013 21:59
Tatijana
"Kapitalizam je samo prevara poverenjem, zaslepljujuće zdanje izgrađeno na obećanjima." Navod iz teksta "Manifest o zemlji, britanskog časopisa "Zemlja".
Kapitalizam je zato u mnoge zemlje uveo demokratski sistem biranja političke vlasti kako be se davala lažna obećanja i "prevara poverenjem" ozakonila.
Preporuke:
4
0
99 sreda, 13 mart 2013 23:22
zaista
Fantastičan tekst. Pošteno, lepo i realno, sve i svako stavljen na svoje mesto. Đorđevi tekstovi su zaista svetlo u našoj političkoj pomrčini.
Preporuke:
9
1
100 četvrtak, 14 mart 2013 01:23
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
..a nisi ni sve veštice isterao, niti si nam dao odgovarajući lek.

Ma ne gubim vreme da bi se licno raspravljao sa bilo kim, da iza toga ne postoje ozbiljni i sustinski kontrasti, a ne vestice.

Vi i vecina trazi nerealne stvari, koje ne mogu da sprece oluju na KIM za koji mesec. To jeste, rusenje RTS, izvodjenje stotine hiljada gradjana na ulice i time i vlade, ali jos teze pravljenje (koje) vecinske vlade posle ove ako je 65% naroda zadovoljna sa ovim vlastima, a samo 10% je na nasim stavovima. Jednostavno za to su potrebne godine, a oluja je odma tu iza ugla.

Naspram tog dogmatskog sipanja iz supljeg u prazno, ja se javljam samo da bih istakao realniju alternativu koju mozemo da ostvarimo: organizovanje 40 hiljada dobrovoljaca gerilaca (0,5% stanovnistva) is Srbije i inostranstva koji bi mogli brzo da se nadju zlu netrebalo ako albanci krenu silom na sever.


Vidim da se vrlo malo o tome diskutuje,i stoga jedino pisem ove komentare, a ne da se sa vama prepirem u prazno
Preporuke:
3
5
101 četvrtak, 14 mart 2013 11:29
@ Slavomir Srpski, @ Cak i da neces ...
Rugajte se vi koliko vam drago. Samo ne znam zasto izvrcete i sta imate protiv svetinje Svetogorske. Rekoh da je i to jedan od delotvornih nacina, a da bez krsta, uvek i svagda, ta neman se ne isteruje. Vi ne morate u to da verujete. Da se Srbi nisu odrekli Boga, naslo bi se vec koliko rekoste da je potrebno vojnika ili pameti da se Srbija odbrani. Ne, Srbi vojuju po kaficima i splavovima, rugaju se Bogu i gledaju u Mamona hoce li im nesto udeliti. Zaboravili na spasonosnu opomenu: Ako je Bog sa vama, ko ce protiv vas? Bog s vama, Slavomire i svako dobro.
Preporuke:
6
5
102 četvrtak, 14 mart 2013 14:01
Slavomir Srpski, @Cak i da neces...
Citiram:"Rugajte se vi koliko vam drago. Samo ne znam zasto izvrcete i sta imate protiv svetinje Svetogorske. Rekoh da je i to jedan od delotvornih nacina, a da bez krsta, uvek i svagda, ta neman se ne isteruje."

Sta vam bi. Ja se ne rugam nasim Svetinjama covece, jer sam pobozan covek i vernik. Meni nije potrebno da idema na Svetu goru vec mogu ovde lepo da se pomolim. Vi izvrcete teze: ja samo isticem da sa OVAKVOM vecinon naroda u Srbiji, ako bi i svi (a sto je apsolutno nerelano) krenuli na Svetu goru, TO ne bi sprecilo da Albanci ostvare svoju oluju na severu za koji mesec!!

U tom smislu izricito, pokusah da objasnim da oo sipanje iz supljeg u prazno, o satanistima, masonima, matuzelima itd.. ne moze da bude RESENJE za vojnu agresiju koju nam NATO sprema na prolece da Srbe slomi!! Stvar duhovnog preporoda vecine Srba je jedan dug i tezak proces za koje po meni su cak potrebne GENERACIJE da se smene. Jeste li to sada ukapirali.

A mi imamo URGENTNI problem da SAMI resimo.
Preporuke:
3
2
103 četvrtak, 14 mart 2013 14:47
Stanko
&Cak i kad neces, svoj krst moras da nosis. Desetak godina posle spaljivanja moštiju svetog Save, kada dušu naroda njegovog zacrni žalost ravna i gotovo beznađe,ljubavlju i rukama hilandarskog bratstva pokrenu se Časni krst Gospodnji iz Hilandara do srpske zemlje i oseni je sve do Zahumlja, pa se vrati natrag u zadužbinu prvih Nemanjića, što bi zapisano na njegovo limenom krovu (pišem po sećanju). I šta bi? Posle nekoliko godina rodi se na svet jedan od najvećih čudotvoraca srpskih, sveti Vasilije Ostroški, slava mu i milost! I svoj narod srpski, koji klizaše u poturištvo i papsku preveru, on povrati na pravi put i sačuva mu dušu! Istorija je velika učiteljica života koju smo odbacili! Ako nećemo mošti Svetaca (kojih se ne dosećaju kao prve pomoći narodu ni njegovi episkopi,uprkos ovolikom stradanju i bespomoćnosti) pronesimo srpskom zemljom Časni krst Hristov, da se njime osokolimo i ustanemo iz ove smrti!
Preporuke:
9
0
104 četvrtak, 14 mart 2013 15:43
@Stanko
Hvala sto razumeste sta hocu da kazem. Kako ce da vojuje narod koji "snom mrtvijem spava" (a crkvena zvona cute da ga ne probude, dobro ste i to primetili)i na putu je da bude potpuno zombiran? Narod kome se decenijama, monstruozno, vrlo strucno, ubija genom slobode. Kako ce da se skuplja na otpor narod koji pristaje da bude varan i prevaren, misleci valjda da ce i sam nekako prevariti svoju sudbinu. E, to nece da moze. Moracemo svoj krst da iznesemo do kraja. Od duhovnog budjenja zavisi samo da li cemo ostati na raspecu ili ce doci i Vaskrs.
Preporuke:
7
0
105 četvrtak, 14 mart 2013 15:50
@ Slavomir Srpski, @Cak i da neces...
Ne kapiram. Vi ste prvi pomenuli hodocasca i Svetu goru, pa na to vam odgovorih. Ja, na zalost, tamo necu moci nikada da odem i, isto kao i vi, molim se tu gde jesam. Za dalja pojasnjenja vidite pod : "@Stanko".
Preporuke:
2
1
106 četvrtak, 14 mart 2013 16:08
Milica-Becej
@ - zeljko

da, ostali su nam samo NSPM , Djordje i DVERI...zato 6.aprila svi na miting - "Ovako vise ne ide..."
Preporuke:
7
2
107 četvrtak, 14 mart 2013 16:16
Stanko
Da, ili ćemo ostati na raspeću, ali raspeću levog razbojnika, ili vaskrsnuti krstom Hristovim!Vratimo se pod pokrov Presvete Bogomajke i naših svetih Srba, naše Nebeske Srbije...
Preporuke:
9
2
108 četvrtak, 14 mart 2013 21:40
Za istinu
Najbolja analiza za poslednjih 12 godina, u svakom smislu. Prosto genijalno.
Hvala Vam, Vukadinoviću!
Preporuke:
11
1
109 utorak, 19 mart 2013 00:19
Turas
Znalački komentar Vukadinovića.Znalački što po meni Vukadinović(verovatno iz pristojnosti o mrtvima sve najbolje)ne želi da vrši konkretno porđenje.Ali zato ja mogu ovde slobodno da napišem.Z.Đinđić je bio loš balkanski špijun u službi Imperije.Po kvalitetu ne može se upoređivati sa Slobom.Istorija ;rekoše jednom da je katalog zločina,koju pišu pobednici i prikrivaju moćnici.Tako da danas o Đinđiću ima oprečnih,kontraverznih mišljenja koje dovode posmatrače"lika i dela"u zabunu.Verujem kao svaka istinoljubiva budala da uskoro saznamo pravu pozadinu delanja i stradanja ove tragikomične figure novije srbske istorije.
Preporuke:
4
0
110 ponedeljak, 25 mart 2013 13:30
gedza
Organizujmo se u OSLOBODLACKI POKRET ,zato sto nam je domovina okupirana i kvislingsku vlast nikiakvim parlamentarnim izborima necemo srusiti, nego trazimo saveznika u borbi za oslobodjenje .
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner